پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
هر صبح زندگی را طی می کنم...
نوشته شده در شنبه 15 آذر 1393
بازدید : 589
نویسنده : روزبه

هر صبح زندگی را طی می کنم...ثانیه ها را میشمرم...دردهایم را...خنده هایم...گریه ها را...
همه میزنم به حساب زندگی...و شبانگاه...
میروم گوشه ای خلوت...در تاریکی مطلق...مرور میکنم هر آنچه گذشت...
سپس بر میخیزم...یک فنجان چای داغ...با کمی درد و بغض نوش میکنم...
دستم را بسوی خدا دراز میکنم...خدایا شکر...امروز هم بخیر گذشت... 




:: برچسب‌ها: هر صبح زندگی را طی می کنم , , , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: